Acest website foloseste cookie-uri. Navigarea in continuare pe acest site reprezinta acceptarea acestora.
Citeste mai mult
OK
Au mai ramas
0
0
ZILE
0
0
ORE
0
0
MINUTE
0
0
SECUNDE
pana la
campania
Cosul meu
Contul meu
Toggle navigation
Vehicule
ATV
SXS
MOTOCICLETE
SCUTERE
SCUTERE ELECTRICE
BICICLETE
SNOWMOBILE
SPYDER
RYKER
SKIJET
KTM-XBOW
ELECTRICE
ATV COPII
ATV 6x6
ATV 8x8
LICHIDARI DE STOC
VEHICULE SECOND-HAND
Accesorii
ACCESORII ATV / UTV
Distantiere
Cabine ATV/SXS
Sisteme Audio
Oglinzi
Radiatoare
Huse
Accesorii vehicule speciale
Accesorii pentru gradina
Parbrize
Rampe ATV - Moto
Cuie remorcare ATV - UTV
Jante
Trolii
Handguard
Vanatoare
Bullbar
Rack
Scuturi protectie
Tobe sport
Acumulatori
Proiectoare
Accesorii CUV
Canistre si rezervoare
Accesorii agricole
Utile
Perii profesionale ATV
Amortizoare ATV
ACCESORII IARNA
Lame deszapezire
Sararite
Senile
Accesorii iarna de confort
CUTII SI COSURI ATV
Cutii plastic
Cutii textile
ACCESORII SNOWMOBILE
Kit-uri de extensie
Ghidoane si protectii
Lumini LED
Oglinzi
Protectii
Scaune si Spatare
Skis and Carbides
Depozitare
Suspensii
Tractiune si Control
Huse
Parbrize
ACCESORII RYKER
Depozitare
Color trims
Huse
Electronice
Ghidoane
Panouri
Scaune si Spatare
Suspensii
ACCESORII SPYDER
Sisteme de comunicare
Frane, Schimbatoare si legaturi
Depozitare
Huse
Accesorii custom
Electrice si electronice
Trepte
Ghidoane
Lumini
Scaune si Spatare
Kit-uri suspensii
Evacuare
Remorci
Roti
Parbrize
ACCESORII MOTO
Roti si suspensii
Tobe de esapament
ECHIPAMENTE DE PROTECTIE
Platose
Cotiere
Genunchiere
ACCESORII SKI-JET
Portbagaje si Genti
Manere si Control
Huse
Andocare
Electrice si Electronice
Pompe Motor
Kit-uri pentru panou
Kit-uri de putere
Protectie
Trepte
Accesorii tech
Accesorii remorci
Utile
REMORCI
Remorci ATV
ACCESORII REMORCA ATV
Accesorii remorca
ANVELOPE
PROMOTIONALE ATVROM
Echipamente
ECHIPAMENTE ATV
ECHIPAMENTE MOTO
ECHIPAMENTE SNOWMOBILE
ECHIPAMENTE BIKE
Echipamente Ski-jet
IMBRACAMINTE CASUAL
Consumabile
CONSUMABILE
Pachet revizie
Uleiuri
Filtre de ulei
Filtre de benzina
Produse curatare si intretinere
Promotii
Promotii
Service
Service
Lichidari de Stoc
LICHIDARI DE STOC
Contact
Contact
Reclamatii Service
Sugestii si reclamatii
Compara
SCUTERE Aprilia 2022
Filtre
Alege CC
Toate
50 - 249 cm cubi
 
Aprilia
2022
Piaggio
2022
Vespa
2022
Aprilia SXR 50 '22
3
1
Motor:
1 cilindri, 4 timpi
Capacitate:
50 cmc
2437
EUR
+ TVA
Aprilia SR GT 125 '22
Motor:
1 cilindri, 4 timpi
Putere:
15CP
Capacitate:
125 cmc
3437
EUR
+ TVA
Aprilia SR GT 200 '22
Motor:
Aprilia monocilindric, 4 timpi
Putere:
17CP
Capacitate:
174 cmc
3689
EUR
+ TVA
Aprilia SR GT Sport 200 '22
Motor:
1 cilindri, 4 timpi
Putere:
17CP
3773
EUR
+ TVA
Despre Aprillia
In Italia, de fiecare data cand cineva pronunta numele orasului Noale, ce are doar 15341 de locuitori, automat gandul zboara la Aprilia. Aprilia a fost o parte a grupului Piaggio, condus de presedintele Roberto Colaninno pana in 2004.
Unul din obiectivele strategice ale grupului a fost acela ca Aprilia sa intareasca pozitia pe piata motocicletelor si scuterelor, devenind lideri de piata. Totodata se dorea ca Aprilia sa fie singura fabrica din Europa care sa acopere toata gama, de la 50cc la 1000cc.
Identitatea marcii Aprilia s-a consolidate odata cu inceperea colaborarii R&D cu centrele de productie din Noale si Scorze. Legatura dintre Aprilia si zona Venice dateaza din perioada imediat urmatoare celui de-al doilea razboi mondial, cand Alberto Beggio a deschis o fabrica de biciclete in Noale.
In anul 1968, can fiul lui Alberto, Ivano Beggio a preluat conducerea companiei, Aprilia a intrat pe piata cu lansarea primului scuter de 50cc, colorat in albastru si auriu.
Primele modele au fost comercializate sub numele de Daniela si Colibri, dar renumele s-a datorat modelului de 500cc numti Scarabeo in 1970. Cei de la Aprilia au fost in permanenta stimulati de gandul de a intra in competitiile de la nivel
In anul 1974 Aprilia a realizat prima motocicleta de motocross ce i-a fost incredintata pilotului Maurizio Sgarzani. In anul urmator, 1975, au creat primul model ce nutria sperantele victoriei.
Primele titluri au sosit in 1977 la clasele 125cc si 250cc in campionatul Italian de Motocross. Apoi in 1978, pilotul Alborghetti a terminat doua dintre curse pe locul trei si a ocupat la general locul 6 in campionatul mondial de motocross, fiind cel mai bun rezultat inregistrat vreodata de un pilot Italian. Intre timp, faima uzinei Aprilia crestea, iar interesul fata de aceasta marca devenea tot mai puternic.national, cele de viteza dar in apecial de cel de motocross.
In anul 1974 Aprilia a realizat prima motocicleta de motocross ce i-a fost incredintata pilotului Maurizio Sgarzani. In anul urmator, 1975, au creat primul model ce nutria sperantele victoriei. Primele titluri au sosit in 1977 la clasele 125cc si 250cc in campionatul Italian de Motocross.
Apoi in 1978, pilotul Alborghetti a terminat doua dintre curse pe locul trei si a ocupat la general locul 6 in campionatul mondial de motocross, fiind cel mai bun rezultat inregistrat vreodata de un pilot Italian. Intre timp, faima uzinei Aprilia crestea, iar interesul fata de aceasta marca devenea tot mai puternic. In anii 90, Aprilia da lovitura de gratie pe piata scuterelor.
Datorita creativitatii lor, si a ideilor indraznete, au reusit sa sparga vechile conceptii si sa gaseasca succesul.
Designul celor de la Aprilia a fost mereu unul indraznet, de la modelul Amico, primul scuter ce-a facut apel la plastic, material ce nu mai fusese utilizat intr-o asa masura pana atunci, pana la modelul déjà legendar Scarabeo. Astazi, conducerea grupului Piaggio, a acordat increderea deplina celor de la Aprilia de a dezvolta cercetarea in sectoarele clasei mijlocii si mari, de a concepe noi motoare si caroserii, pe care sa le produca impreuna cu cei de la Piaggio.
Gama scuterelor Aprilia s-a dezvoltat puternic odata cu folosirea pe modelul consacrat Scarabeo a motoarelor cu capacitati intre 50cc si 500cc, plus noul model Sportcity. Dezvoltarea in acest segment a fost insotita de folosire unei tehnici foarte avansate, a unui stil unic si a inovatiilor originale. Spre exemplu putem amintii modelul Shiver 750, prima motocicleta din lume care a folosit sistemul ‘’ride by wire’’ si modelul Mana 850 care a fost primul care a apelat la o cutie de automata de viteza complet electronica.
In segmental off-road, Aprilia a atins succesul cu modelele de inalta performanta 450 si 550, modele ce dispuneau de motoare V twins. Pe data de 22 februarie 2008, Aprilia lansa modelul RSV4, denumit ‘’Race Machine’’. Dispunea de un motor format din 4 cilindrii, cu o capacitate de 1000cc si o putere de peste 200 CP in cazul modelului de competitie. Aceasta noua motocicleta a marcat reintoarcerea marcii Aprilia in campionatul Superbike in anul 2009.
Modelul RSV4 destinat comercializarii a fost lansat inainte de sfarsitul anului 2008. Sosirea acestui nou model a venit sa confirme intentia marcii Aprilia de a concura la cel mai inalt model.
Excelenta munca depusa de cei din Noale din cadrul departamentului Racing , a facut ca Aprilia sa castige doua campionate la clasele 125cc si 250cc in 2007 in MotoGP si alte 4 in 2006. In acest moment Aprilia a acumulat 40 de titluri , din care 33 in MotoGP.
Review-uri clienti
Diana Bee
Cei mai faini oameni, de cate ori am avut nevoie de ajutor, mi l-au oferit! Multumesc!
Alex Sava
Seriozitate si profesionalism! Clar 5 stele.
Mihai P
super am rămas impresionat de caldura primitoare, de sugestii de spatiu și produse de top pt iubitorii de moto atv
Paula
am contactat echipa Atvrom anul trecut cand au avut promotie la scutere...mi-au lasat impresia ca stiu despre ce vorbesc si isi cunosc meseria....am pus tot felul de intrebari legate de produse , transport ,etc...mi-au raspuns la orice am intrebat...daca ar fi sa cumpar un scuter cred ca ei ar fi alegerea perfecta
Sebastian B
ATVROM este prima si cred ca singura firma din Romania care poate oferi servicii complete in legatura cu atv-uri, scutere,bike-uri. Aveti un site destul de organizat si bun. Felicitari
Costin
Recomand cu incredere! ai ce alege... motoare sau atv, scutere sau biciclete.. echipamente sau consumabile totul într-un loc.
F.A.Q
Cu ce categorie de permis se conduce un scuter?
Pentru a conduce un scuter este nevoie sa detineti un permis de conducere categoria B, A, A1 sau A2, in functie de capacitatea motorului si de varsta dvs: puteti conduce cu carnet cat. B motoare de capacitate maxim 49cc, A2 pentru 16 – 18 ani si max 49cc, A1 pentru 18 – 24 ani si max 600cc, A peste 24 ani, orice capacitate.
Cum se realizeaza intretinerea scuterului?
Toate indicatiile de intretinere a vehiculului dvs se afla specificate in Carnetul de garantie pe care il primiti la cumparare. Intervalele de revizii sunt, de asemenea, specificate in Carnetul de garantie. Va sfatuim sa il cititi cu atentie pentru o functionare cat mai buna si indelungata a noii dvs achizitii.
In ce oras gasesc un magazin ATVRom?
Magazinele noastre se afla in: Bucuresti, Pitesti, Cluj, Piatra Neamt, Campulung Moldovenesc, Brasov, Sibiu, Craiova, Targu Jiu, Arad, Timisoara, Baia Mare. Iti recomandam sa ne contactezi pentru a gasi o solutie daca sunteti din alt oras.
Daca am un scuter cumparat din afara retelei ATVRom, pot beneficia de garantie, revizii si service in reteaua ATVRom?
De service si revizii puteti beneficia fara nici o problema. De garantie beneficiati doar in cazul in care furnizorul de la care ati cumparat scuterul este dispus sa coopereze cu tehnicienii ATVRom pentru rezolvarea problemei dvs.
Cat costa un scuter?
Preturile pentru scutere difera destul de mult in functie de modelul si specificatiile dorite. Pentru mai multe detalii, nu ezita sa contactezi echipa ATVRom.
Se poate cumpara un scuter in rate sau leasing?
Da, puteti cumpara un scuter in rate sau leasing. Gasiti toate detaliile in pagina noastra de contact, in functie de zona tarii din care sunati.
Nu ai gasit raspunsul la intrebarea ta?
Te rugam sa ne contactezi! Unul dintre consultantii nostri de vanzari iti va oferi raspunsul pentru orice intrebare legata de produsul care te intereseaza.
© 2022 atvrom.ro Toate drepturile rezervate