Descriere
Intr-o categorie plina de modele sport 400cc, constructorul japonez a introdus un model Supersport revolutionar. Kawasaki Ninja ZX-4RR 2025 ofera performanta de top in clasa la nivel de motorizare. Aceasta motocicleta Kawasaki este echipata cu un sasiu ultracompact si zvelt, plus componente si featuri premium. Pe strada sau pe circuit, riderul din saua lui Ninja ZX-4RR va experimenta putere fara precedent, adrenalina turatiilor inalte si o manevrabilitate ridicata.
Caracteristici tehnice:
- motor racit cu lichid, 4 timpi, 399 cc, 4 cilindri in linie, DOHC, 16 valve
- putere maxima cu RAM Air: 80 CP
- emisii CO2: 120 G/KM
- consum: 5.1 l/100 km
- pornire electrica
- cutie cu 6 viteze
- cadru Trellis din otel
- frana fata 2 discuri semi-flotante, Ø 290 mm, 4 pistoane
- frana spate un singur disc, Ø 220 mm, un piston
- suspensie fata furca inversata SFF-BP Ø 37 mm (Inverted Separate Function fork) cu arc ajustabil, cursa 120 mm
- suspensie spate Horizontal Back-link, amortizor BFRC pe gaz cu piggyback reservoir, ajustabila, cursa 124 mm
- garda la sol 135 mm
- rezervor 15 litri
- conectivitate smartphone
- instrumentar digital complet color TFT 4.3 inch cu moduri de afisaj selectabile (Normal, Circuit).
Puterea afisata este puterea constructiva declarata de Producator si poate diferi de cea omologabila, dezvoltata de vehicul ca urmare a limitarii puterii din fabrica, in vederea respectarii reglementarilor in domeniu. Pentru mai multe detalii vezi aici.
Istoria Kawasaki
Kawasaki a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse. Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.
Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa. Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de Kawasaki si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe coasta de est .
In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.
In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost legendarul Z1 de patru cilindri de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune. Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta piata in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.
Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.