Descriere
Yamaha Grizzly 700 EPS SE 2017. De la motorul puternic de 708cc cu 51cp, până la servodirecția EPS eficientă și tracțiunea selectabilă ușor de folosit, fiecare componentă a acestui vehicul îi oferă avantajele necesare să treacă cu brio peste orice obstacol, având capacitatea să vă ofere o experiență palpitantă. Fiind varianta Special Edition, aduce un look nou și atractiv,cu o schema de culoare specifică, ce garantează un bun echilibru între inginerie și design.
Caracteristici standard:
- motor 708cc, 51cp, 1 cilindru, 4 timpi, 4 valve, DOHC
- caroserie compactă cu un stil agresiv
- transmisie automată Yamaha Ultramatic CVT
- troliu montat în partea din față
- servodirecție EPS
- tracțiune selectabilă Yamaha On-Command 2WD/4WD/4WD dif. blocat
- suspensii reglabile independente față și spate cu o cursă lungă
- frâne hidraulice pe disc față și spate cu etriere cu 2 pistoane
- anvelope Maxxis 26 inch
- portbagaje cu o capacitate combinată de 140kg
- instrumente de bord digitale
- 3 compartimente de depozitare
- capacitate de remorcare de 600kg
- rezervor de combustibil de 18L
- lumini LED
- jante din aliaj
- schemă grafica Special Edition
ATV Yamaha cu 2 ani garanție.
ATV de vânzare și în rate.
Istoria Yamaha
Despre Yamaha
In anul 1953, Genichi si-a manifestat intentia sa largeasca aria de produse, deoarece dispunea de capital si in mintea sa ramasese intiparita amintirea colaborarii in domeniul aviatic, dublata de sentimentul ca era imperios necesar sa-si diversifice productia. Atunci a inceput sa cerceteze piata in cautarea de noi oportunitati. Dupa multe vizite in SUA, Genchici Kawakami s-a decis ca piata ofera multe posibilitati, dar cea care i-a parut cea mai profitabila ar fi aceea de a crea motociclete.
Avand ca Motto: "Daca ai de gand s-o faci, asigurate ca este cea mai buna", au inceput constructia primei motociclete. In august 1954 primul model era finalizat, avand numele de Yamaha YA-1. Motorul era unul de 125cc, cu racire pe aer si cu un singur cilindru. Odata finalizat a fost supus unui test de 10000 de kilometrii ca sa se asigure ca produsul lor este de cea mai buna calitate. Testul a fost trecut cu brio si din acel moment calea le era deschisa.
In anul 1956 al doilea model era deja gata sub numele de Yamaha YC1. Avea un motor de 175cc, un singur cilindru in doi timpi. In 1957 Yamaha a lansat modelul YD1 de 250cc cu doi cilindri in doi timpi.
In 1958 "Yamaha" a devenit primul producator japonez care intra in competitiile internationale castigand un impresionant loc 6 in SUA la cursa Catalina Grand Prix. Imediat compania americana Cooper Motors a inceput sa comercializeze modelele YD-1 si MF-1 (500cc, doi timpi, un cilindru). Doi ani mai tarziu, Yamaha incepe sa vanda prin dealeri in toata America. In 1960 atentia lui Genichi a fost atrasa de domeniul maritim si a inceput sa construiasca diferite ambarcatiuni. A folosit noi motoare si ca o premiera s-a apelat la fibra de sticla ramforsata (FRP). Primele modele au fost: CAT-21, RUN-13 si P-7. In 1972 Yamaha colaboreaza cu Toyota si aduc la viata masina sport cunoscuta peste tot in lume: Toyota 2000 GT.
Modelul de motocicleta DT-1 este considerat ca fiind primul cu adevarat de off-road. El reflecta puterea ideeilor originale, a dorintelor puternice, tinand cont si de dorintele consumatorilor. In anii ce-au urmat Yamaha si-a continuat expansiunea incepand sa produca snowmobile, ATV-uri, kart-uri, generatoare si multe altele, fapt pentru care in acest moment beneficiaza de un renume la nivel mondial.