Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Suzuki DF250ZXX ALB '20

Suzuki DF250ZXX ALB '20
Suzuki DF250ZXX ALB '20
Suzuki DF250ZXX ALB '20
Contacteaza-ne pentru pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Istoria Suzuki

Despre Suzuki

"Suzuki" este recunoscut pe piata ATV-urilor pentru ca prin inovatiile aduse a transformat definitiv standardele si conceptele.

Suzuki a ramas un lider in ceea ce priveste tehnologia, dezvoltand produse ce acopera o gama variata de nevoi, de la produsele utilitare ce se folosesc in agricultura la cele ce se folosesc pe pista de concurs.

In anul 1985, se lansa primul ATV din lume ce utiliza un motor in doi timpi, numit Suzuki QuadRacer 250 si folosea motorul motocicletei de motocross Suzuki RM250 .

Fara a avea calitati intalnite in trecut, el a adus unele absolut  inovative: cursa lunga a suspensiei, greutate redusa, putere exploziva, directie sigura, schimbator manual, pornire la buton, frana pe disc, roti de aluminiu. Astea au dus cresterea sportivitatii si a potentialului de recreere.

Avand cea mai mare capaciate cilindrica  intalnita  la un ATV, in 1986 apare Suzuki QuadRacer 500, ce reprezenta topul prin folosirea celor mai noi tehnologii. Fiind o piatra de temelie in dezvoltarea ATV-urilor, acest model este inca preferatul multor piloti de curse. In 1991 apare pe piata Suzuki KingQuad, cel mai impresionant ATV de pana atunci, devenind mai tarziu baza pentru modelele 4X4 ce vor domina.

Pentru a beneficia de avantaje, inginerii de la Suzukiau facut cateva modificari: s-a crescut capacitatea de la 246cc la 280cc, s-a apelat la un diferential blocabil, s-au montat roti de dimensiuni mai mari si a aparut racirea pe ulei.

Puternicul Eiger400 combina in 2002 profilul clasic cu taria de a aduce noi standarde in categoria ATV-urilor din clasa mijlocie. Performantele iesite din comun dublate de o uimitoare cutie de viteze automata si posibilitatea de a alege cu mare usurinta 2WD sau 4WD, l-au facut sa fie un punct de referinta.

De departe cel mai sportiv ATV de pe piata, modelul Suzuki QuadSport Z 400, ce beneficia de o putere crescuta, a dus performanta celor de la "Suzuki" la nivel de arta, prin folosirea racirii pe lichid si motorului din aluminiu DOHC cu 4 valve pe cilindru.

Suzuki QuadSport Z 400 a adus lumea curselor de ATV-uri la un nivel superior si a crescut insemnatatea rolului pilotilor.

In anul 2005 Suzuki introduce primul sistem de injectie electronica, castigand prin aceasta multe titluri de "ATV-ul anului’’. Capacitatea de 700cc a motorului le-a acordat performante ridicate, a adus multe inovatii si astfel a devenit un produs foarte important in istoria Suzuki.

Cunoscut ca ‘’radical racer’’, Suzuki QuadRacer R450 a adus pe piata un nou concept: acela de a fi gata de la inceput de competitie prin design si prin utilizarea motorului deja testat in competitii RM-Z 450. Acest model livreaza puterea lin pe o plaja larga de turatii, oferind o manevrabilitate foarte buna, ceea ce a atras interesul pilotilor de curse.