Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki Z H2 SE '23

Lichidari de stoc
Referinta: ZR1000RPFNN
Reducere 8%
Kawasaki Z H2 SE '23
Kawasaki Z H2 SE '23
Kawasaki Z H2 SE '23
Kawasaki Z H2 SE '23
PRP Acesta este pretul de lista recomandat de producator. Pretul de vanzare este mai jos.

18.445 €

16.969 €
(Fara TVA)
PRP Acesta este pretul de lista recomandat de producator. Pretul de vanzare este mai jos.

110.872 RON

102.002 RON
(TVA inclus)
Disponibilitate: In Stoc
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Calculator rate online

de la RON lei/luna( luni ).

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


On Off Road 

Descriere

Motocicleta in editie speciala Kawasaki Z H2 SE ABS 2023 este un nou model supernaked, remarcabil prin designul minimalist Sugomi care ii confera un look agresiv, potrivit performantelor. Motorizarea cu supercharger este capabila sa ofere 200 CP si acceleratie incendiara. Manevrabilitatea este asigurata de sistemele avansate de control la pilotare precum KTRC, KCMF, KIBS. O motocicleta 998cc de serie Z care nu va va abandona la greu!

Caracteristici tehnice:

  • motor: 4 cilindri in linie, 4 timpi, 16 valve, supercharger, DOHC,
  • capacitate: 998cc
  • putere :200 cp
  • cutie de viteze in 6 trepte
  • suspensie fata: cu furca telescopica inversata Showa SFF, reglabila
  • suspensie spate: noua Uni-Trak swing arm
  • frane fata: 2 discuri semi-flotante 320mm, etriere cu 4 pistoane
  • frane spate: 1 disc 260mm, etrier cu 2 pistoane
  • rezervor 19 litri
  • lumini LED
  • Sistem electronic de reglare a suspensiei SHOWA, pentru moduri de condus, denumit SKYHOOK

Puterea afisata este puterea constructiva declarata de Producator si poate diferi de cea omologabila, dezvoltata de vehicul ca urmare a limitarii puterii din fabrica, in vederea respectarii reglementarilor in domeniu. Pentru mai multe detalii vezi aici.

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.
Test RideContact