Scroll to top

Imaginile produsului sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Kawasaki

Kawasaki W800 Street Cafe ABS '19

Inmatriculabil fara TVA
6722 EUR

TVA inclus
7999 EUR

Rabla Clasic

Cu o istorie de peste 50 de ani in spate, W800 Cafe se întoarce și în sezonul anului 2019 păstrându-și aceleași caracteristici clasice alături de finisaje moderne și imbunătățiri ale ingineriei moderne. În lista dotărilor ce fac acest model instant recognoscibil se află motorul Vertican Twin de 773cc proiectat să ofere eficiență la consum și rulaj alături de o putere notabilă, proporțiile clasice cu roți mari și o atenție meticuloasă oferită detaliilor, farul frontal cu parbriz mic de tip Cafe, șaua lungă, joasă și confortabilă, rezervorul voluptuos scultptat cu atenție, instrumentația tradițională cu 2 ceasuri, suspensiile optimizate pentru a putea pilota pe orice tip de traseu și o pereche de frâne puternice cu 2 pistoane pe etrier menite să aducă un plus de siguranță. Acestea alături de design-ul tradițional Cafe și schema de culoare cu magneziu metalizat și argintiu însumează o piesă de colecție atemporală dedicată atât nostalgicilor de modă veche cât și contemporanilor cu o atracție deosebită pentru retro - Kawasaki W800 Street Cafe.

Caracteristici standard:

- motor Vertical Twin, 4 timpi, 8 valve, SOHC, 773cc, 47cp
- răcire pe aer
- suspensie față cu furcă telescopică
- suspensie spate cu amortizoare duble, arc preîncărcat ajustabil
- frână față pe disc, etrier cu 2 pistoane
- frână spate pe disc, etrier cu 2 pistoane
- instrumentație clasică cu 2 ceasuri
- far rotunt frontal pe LED cu parbriz mic tip Cafe

Motocicletă Kawasaki cu 2 ani garanție. Garanția poate fi extinsă încă 2 ani pentru 130€ + TVA.

Motocicletă de vânzare și în rate.

Vezi produsul si pe atvrom.ro

Motor : 4 timpi, vertical twin, 8 valve, SOHC
Putere : 47 CP
Capacitate : 773 cmc
Combustibil : benzina
Cutie de viteze : 5 trepte
Rezervor : 15 l
Racire : cu aer
Transmisie : lant
Sistem pornire : Electric
Suspensie fata : furca telescopica
Suspensie spate : 2 amortizoare cu arc preincarcat, ajustabil
Frana fata : 1 disc 320mm
Frana spate : 1 disc 270mm ventilat, etrier cu 2 pistoane
Anvelopa fata : 100/90-18M/C 56H
Anvelopa spate : 130/80-18M/C 66H
Lungime : 2135 mm
Latime : 825 mm
Inaltime : 1135 mm
Greutate : 223 KG
Inaltime sa : 790 mm
Garda la sol : 130 mm
Inmatriculabil : Da
An : 2019
Culori : maro

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.