Scroll to top

Imaginile produsului sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Kawasaki

Kawasaki Ninja ZX-10RR ABS '19

Inmatriculabil fara TVA
16807 EUR

TVA inclus
20000 EUR

O motocicletă proiectată pentru a se afirma în fața oricărei competiții, ZX-10RR face parte dintr-o clasă specială de vehicule dedicate atât circuitelor cât și drumurilor publice. Cu doar 500 de modele în întreaga lume, ZX-10RR aduce o multitudine de specificații care să îî ofere cu adevărat un caracter deosebit și unic, o adevărată ediție limitată. Design-ul sport cu schema grafică KRT (Kawasaki Racing Team), tehnologie de ultimă generație ce are ca rol sporirea manevrabilității, a controlului și a confortului și ingineria japoneză ce respectă înaltele standarde ale perfecționismului sunt o parte din atuurile ce se remarcă pe a ceasta motocicletă sport Kawasaki. Fie că doriți un upgrade, o parteneră de drum puternică sau un vehicul cu care să câștigați competiții, ZX-10RR reușește să le facă pe toate oferind un plus de stil, adrenalină și distracție de fiecare dată.


Caracteristici standard:

  • motor 4 cilindri, 4 timpi, 16 valve, DOHC, 204cp, 998cc, racit pe lichid
  • cutie de viteze cu 6 trepte dotata cu sistem de schimbare rapida a vitezelor KQS
  • frana fata cu discuri duble semi-flotante Brebo si etriere duble monobloc Brembo M550 cu 4 pistoane
  • frana spate pe disc, etrier cu 1 piston
  • suspensie fata furca inversata Balance Free cu camera de compresie externa, arcuri si amortizoare preincarcate si ajustabile
  • suspensie spate back-link orizontala cu amortizoare pe gaz BFRC si rezervor piggyback
  • sistem ABS
  • sistem KIBS - Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System
  • sistem KCMF - Kawasaki Cornering Management Function
  • sistem KLCM - Kawasaki Launch Control Mode
  • sistem KEBC - Kawasaki Engine Brake Control
  • unitate de masurare inertiala
  • sistem S-KTRC - Sport-Kawasaki TRaction Control
  • moduri diferite de functionare pentru motor
  • indicator de consum economic la riding


Motocicletă Kawasaki cu 2 ani garanție. Garanția poate fi extinsă încă 2 ani pentru 165€ + TVA.

Motocicletă de vânzare și în rate.

Vezi produsul si pe atvrom.ro

Motor : 4 cilindri, 4 timpi, 16 valve, DOHC
Putere : 204 CP
Capacitate : 998 cmc
Combustibil : benzina
Cutie de viteze : 6 trepte
Rezervor : 17 l
Racire : cu lichid
Transmisie : pe lant
Sistem pornire : electric
Suspensie fata : furca inversa 43mm Balance Free Front Fork reglabila
Suspensie spate : Horizontal Back-Link, bascula, amortizor BFRC lite pe gaz reglabil
Frana fata : 2 discuri semi-flotante 330mm Brembo, etriere Brembo M50 cu 4 pistoane
Frana spate : 1 disc 220mm, etrier cu 1 piston
Anvelopa fata : 120/70ZR17M/C (58W)
Anvelopa spate : 190/55ZR17M/C (75W)
Lungime : 2085 mm
Latime : 740 mm
Inaltime : 1145 mm
Greutate : 206 KG
Inaltime sa : 835 mm
Garda la sol : 145 mm
Inmatriculabil : Da
An : 2019
Culori : verde
Tip motocicleta : Super Sport

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.