Scroll to top

Imaginile produsului sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Kawasaki

Kawasaki Mule SX 4x4 '21

Neinmatriculabil fara TVA
8907 EUR

TVA inclus
10599 EUR

Un SXS utilitar cu tractiune fata/spate, Kawasaki Mule SX 4x4 este un vehicul compact echipat cu dotari variate pentru ca utilizatorul sa poata duce la bun sfarsit activitati din preajma gospodariei, ferma, cabana si chiar si pe platforme industriale. Motorizarea de 401cc si 13cp asigura o putere suficienta pentru aplicatii de dificultate medie, iar datorita suspensiilor tip MacPherson, a franelor hidraulice cu actionare precisa si a cadrului rezistent, dar usor din otel, vehiculul asigura si un grad sporit de siguranta. In completarea acestor dotari, pentru a definitiva caracterul utilitar, SXS-ul vine echipat cu o bena generoasa ce poate incarca pana la 181 kg, un spatiu de depozitare etans amplasat frontal cu o capacitate de pana la 60L si un ghidon a carui pozitie este reglabila.

Caracteristici tehnice:

  • motor 401cc 13cp, 1 piston, 4 timpi, OHV, racire cu aer
  • cutie de viteze automata CVT, 2 trepte si marsarier
  • cadru din otel rezistent si flexibil
  • tractiune 2WD/4WD
  • diferential blocabil pe spate
  • spatiu etans de stocare de 60L, amplasat pe fata
  • frana fata/spate hidraulica, cu 2 tamburi
  • frana de parcare cu actiune mecanica asupra rotilor spate
  • volan cu pozitie reglabila
  • rezervor cu capacitate de 16L pentru autonomie crescuta
  • suspensie spate unit swing
  • suspensie fata independenta, tip MacPherson
  • pornire electrica
  • capacitate maxima de tractare 500Kg
  • bena cu capacitate de pana la 181Kg

Acest vehicul se conduce cu carnet categoria B.

Kawasaki Mule SX 2021 poate fi omologat T1a (Tractor A cu limitare la 40km/h, inmatriculabil la primarie) contra cost, 1450 EUR + TVA, la care se adauga costurile de transfer de 30 EUR.

Puterea constructiva declarata de Producator poate diferi de cea omologabila, dezvoltata de vehicul ca urmare a limitarii puterii din fabrica, in vederea respectarii reglementarilor in domeniu.

SXS de vanzare si in rate.

Garantie 2 ani.

Vezi produsul si pe atvrom.ro

Motor : 1 cilindru, 4 timpi, OHV
Putere : 13.5 CP
Capacitate : 401 cmc
Combustibil : benzina
Cutie de viteze : CVT automată, 2 trepte + marșarier
Rezervor : 16 l
Racire : cu aer
Sistem pornire : Electric
Suspensie fata : MacPherson independenta
Suspensie spate : Unit Swing
Frana fata : hidraulica, 2 tamburi
Frana spate : hidraulica, 2 tamburi
Anvelopa fata : 24 x 9-10
Anvelopa spate : 24 x 11-10
Lungime : 2710 mm
Latime : 1335 mm
Inaltime : 1800 mm
Greutate : 468 KG
Inaltime sa : 780 mm
Garda la sol : 170 mm
Inmatriculabil : Nu
An : 2021
Culori : verde

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.