Scroll to top

Imaginile produsului sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Kawasaki

Kawasaki Mule Pro-MX '21

Neinmatriculabil fara TVA
10252 EUR

TVA inclus
12200 EUR

Kawasaki Mule Pro-MX este un SXS utilitar 4x4 care se remarca prin dotarile standard multiple oferite la un pret prietenos asigurand astfel un raport calitate/pret avantajos. Gratie motorizarii optimizate de 700cc cu 1 cilindru si a benei incapatoare, vehiculul este capabil sa efectueze eficient transporturi cu gabarit crescut pentru a reduce semnificativ timpul de lucru iar prezenta servodirectiei EPS, a diferentialului blocabil spate si a suspensiilor optimizate, SXS-ul de fata reuseste sa ofere manevrabilitate si control de top. Cadrul din otel, proiectat dupa filosofia japoneza Shinari ce se refera la capacitatea unui obiect de a isi mentine elasticitatea in orice situatie revenind mereu la forma initiala, ii ofera abilitatea de a se descurca in orice mediu sporind in acelasi timp gradul de confort al utilizatorului. Toate aceastea alaturi de un design serios si o schema grafica reprezentativa Kawasaki de verde cu negru insumeaza un vehicul competent si pregatit sa va transforme ziua de lucru intr-o experienta distractiva si relaxanta.

Caracteristici standard:

  • motor pe injectie de 695cc 44cp, 1 cilindru, 4 timpi, racit cu lichid
  • pornire electrica
  • cutie de viteze automata CVT, 2 trepte si marsarier
  • tractiune selectabila 2WD/4WD
  • diferential blocabil spate
  • servodirectie EPS
  • volan cu pozitie reglabila
  • rezervor cu capacitate de 36L
  • suspensii fata/spate independente, brat dublu
  • frane hidraulice cu 2 discuri, 186 mm fata, 174 mm spate
  • frana de parcare
  • capacitate de remorcare de pana la 680kg
  • cadru din otel rezistent si flexibil tip Shinari
  • garda la sol de 270 mm
  • spatiu de depozitare amplasat sub scaunul pasagerului, cu o capacitate de 5L
  • afisaj digital
  • bena basculanta, de dimensiuni crescute.   

Acest vehicul se conduce cu carnet categoria B.

Kawasaki Mule Pro-MX 2021 poate fi omologat T1a (Tractor A cu limitare la 40km/h, inmatriculabil la primarie) contra cost, 1450 EUR + TVA, la care se adauga costurile de transfer de 30 EUR.

Puterea afisata este puterea constructiva declarata de Producator si poate diferi de cea omologabila, dezvoltata de vehicul ca urmare a limitarii puterii din fabrica, in vederea respectarii reglementarilor in domeniu. Pentru mai multe detalii vezi aici.

SXS de vanzare si in rate.

Garantie 2 ani.

Vezi produsul si pe atvrom.ro

Taguri:

Motor : 1 cilindru, 4 timpi
Putere : 45 CP
Capacitate : 695 cmc
Combustibil : benzina
Cutie de viteze : CVT automată, 2 trepte + marșarier
Rezervor : 36 l
Racire : cu lichid
Sistem pornire : Electric
Suspensie fata : double wishbone
Suspensie spate : double wishbone
Anvelopa fata : 25 x 8.00 R12
Anvelopa spate : 25 x 10.00 R12
Lungime : 2795 mm
Latime : 1525 mm
Inaltime : 1890 mm
Greutate : 719 KG
Inaltime sa : 850 mm
Garda la sol : 270 mm
Inmatriculabil : Nu
An : 2021
Culori : verde

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.