Scroll to top

Imaginile produsului sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Kawasaki

Kawasaki Mule Pro-DXT '20

Neinmatriculabil fara TVA
14285 EUR

TVA inclus
16999 EUR

Kawasaki Mule Pro-DXT '20 este un SXS cu 4 locuri echipat cu motor Diesel si dotari multiple, reprezentand modelul de top al seriei de vehicule utilitare Kawasaki. Mule Pro-DXT duce la bun sfarsit orice sarcina utilitara indiferent de gradul de dificultate sau de terenul pe care il parcurgeti. De la motorizarea eficienta in 3 cilindri cu o capacitate de 993cc, 24 cai putere pana la cutia de viteze automata CVT, fiecare componenta a acestui vehicul este strict dedicata eficientizarii sarcinilor si micsorarii timpului de lucru. Cea mai importanta caracteristica a modelului Pro-DXT este sistemul Trans Cab ce permite rabatarea banchetei din spate astfel incat utilizatorul poate alege intre transportarea mai multor pasageri sau a unei cantitati crescute de marfa. Farurile puternice cu lumini LED permit efectuarea drumurilor si pe timp de noapte in conditii optime, iar multumita suspensiilor independente cu brat dublu, franelor puternice cu 2 discuri si a servodirectiei asistata electronic, siguranta si confortul sunt nelipsite. 

Caracteristici standard:

  • motor Diesel 993cc 24cp, 3 cilindri, 4 timpi, OHV
  • cutie de viteze automata CVT, 2 trepte si marsarier
  • servodirectie asistata electronic EPS
  • frana fata cu 2 discuri de 212mm, etriere cu 2 pistoane
  • frana spate cu 2 discuri de 212mm, etriere cu 1 piston
  • frana de mana cu discuri duble, actionate mecanic
  • suspensii fata/spate independente, brat dublu
  • 2/4 locuri in functie de pozitia banchetei din spate
  • display multifunctional digital
  • volan cu pozitie reglabila
  • capacitate de remorcare de 907Kg
  • tractiune 2WD/4WD
  • butoane de comutare 2WD/4WD si mod diferential spate
  • diferential blocabil pe spate
  • pornire electrica
  • cadru din otel rezistent si flexibil
  • sistem Trans Cab care permite rabatarea banchetei din spate, pentru a adapta vehiculul la necesitati
  • bena basculanta de 560mm x 1363mm; cu bancheta spate rabatata, bena are dimensiunile 1085mm x 1363mm
  • faruri cu LED 55/60W pentru vizibilitate crescuta
  • rezervor cu capacitate de 30L pentru autonomie extinsa
  • sarcina utila maxima de 453Kg

Acest vehicul se conduce cu carnet categoria B.

Kawasaki Mule Pro-DXT 2020 poate fi omologat T1a (Tractor A cu limitare la 40km/h, inmatriculabil la primarie) contra cost, 1550 EUR + TVA, la care se adauga costurile de transfer de 30 EUR.

Puterea afisata este puterea constructiva declarata de Producator si poate diferi de cea omologabila, dezvoltata de vehicul ca urmare a limitarii puterii din fabrica, in vederea respectarii reglementarilor in domeniu. Pentru mai multe detalii vezi aici.

SXS de vanzare si in rate.

Garantie 2 ani.

Vezi produsul si pe atvrom.ro

Motor : Diesel, 3 cilindri, 4 timpi, OHV
Putere : 24 CP
Capacitate : 993 cmc
Combustibil : benzina
Cutie de viteze : CVT automată, 2 trepte + marșarier
Rezervor : 30 l
Racire : cu lichid
Sistem pornire : Electric
Suspensie fata : double wishbone
Suspensie spate : double wishbone
Frana fata : 2 discuri 212mm, etriere cu 2 pistoane
Frana spate : 2 discuri 212mm, etriere cu 1 piston
Anvelopa fata : 26 x 9.00-12 4PR
Anvelopa spate : 26 x 11.00-12 4PR
Lungime : 3385 mm
Latime : 1625 mm
Inaltime : 1970 mm
Greutate : 880 KG
Inaltime sa : 880 mm
Garda la sol : 260 mm
Inmatriculabil : Nu
An : 2020
Culori : dark khaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.