Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Kawasaki Mule Pro-DXT '19

Kawasaki Mule Pro-DXT '19
Kawasaki Mule Pro-DXT '19
Kawasaki Mule Pro-DXT '19
Contacteaza-ne pentru pret!
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Un SXS cu 4 locuri, echipat cu motor Diesel și dotări variate , Mule Pro-DXT reprezintă modelul de top al seriei de vehicule utilitare marca Kawasaki fiind astfel și cel mai bine echipat pentru orice fel de sarcină utilitară indiferent de gradul de dificultate sau de terenul pe care aveți neoie să-l folosiți. De la motorizarea eficientă în 3 cilindri cu o capacitate de 1000cc și 24 cp până la cutia de viteze automată CVT, fiecare componentă a acestui vehicul este strict dedicată eficientizării sarcinilor și micșorării timpului de lucru. Cea mai importantă caracteristică a modelului Pro-DXT este sistemul Trans Cab ce permite rabatarea banchetei din spate  astfel încât utilizatorul să poată alege între transportarea mai multor pasageri sau a unei cantitați crescute de marfă. Farurile puternice pe LED vor permite efectuarea drumurilor și pe timp de noaptea în condții optime iar datorită suspensiilor independente cu braț dublu, frânelor puternice cu 2 discuri și a servodirecției asitată electronic siguranța și confortul sunt nelipsite în orice împrejurare. Toate acestea alături de un design serios și o contrucție compactă însumează un SXS utilitar de exceție, complet pregătit să ducă la capăt orice sarcină oferind cele mai bune condiții.

Caracteristici standard:

- motor Diesel 993cc 24cp, 3 cilindri, 4 timpi, OHV
- cutie de viteze automată CVT, 2 trepte și marșarier
- servodirecție asistată electronic EPS
- 2/4 locuri în funcție de poziția banchetei din spate
- display multifuncțional digital
- volan cu poziție reglabilă
- capacitate de remorcare de 907Kg
- suspensii față/spate independente, braț dublu
- tracțiune 2WD/4WD
- butoane de comutare 2WD/4WD și mod diferențial spate
- diferențial blocabil pe spate
- pornire electrică
- cadru din oțel rezistent și flexibil
- sistem Trans Cab care permite rabatarea banchetei din spate, pentru a adapta vehiculul la necesități
- benă basculantă de 560mm x 1363mm; cu bancheta spate rabatată, bena are dimensiunile 1085mm x 1363mm
- faruri cu LED 55/60W pentru vizibilitate crescută
- frână față cu 2 discuri de 212mm, etriere cu 2 pistoane
- frână spate cu 2 discuri de 212mm, etriere cu 1 piston
- frână de mână cu discuri duble, acționate mecanic
- rezervor cu capacitate de 30L pentru autonomie extinsă
- sarcină utilă maximă de 453Kg

 

SXS de vânzare și în rate.

Garanție 2 ani.

Istoria Kawasaki

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.