Scroll to top

Imaginile produsului sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Kawasaki

Kawasaki Mule Pro-DX '21

Neinmatriculabil fara TVA
13445 EUR

TVA inclus
16000 EUR

Proiectat pentru munca pe teren accidentat sau platforme industriale, Kawasaki Mule Pro-DX este un SXS 4x4 cu caracter utilitar, echipat cu un motor Diesel de 1000cc 24cp si o cutie de viteze automata CVT cu 2 trepte si marsarier. Consumul optim al motorului alaturi de rezervorul de 30L permit o autonomie extinsa, iar suspensiile de top proiectate sa reduca socurile terenului, franele puternice si precise, servodirectia calibrata electronic pentru manevrabilitate crescuta si bena incapatoare ce favorizeaza transportarea unui gabarit crescut sunt principalele atuuri ce definitiveaza complet caracterul utilitar al vehiculului oferind utilizatorului o experienta cat mai placuta si permitandu-i sa reduca drastic timpul de lucru. Toate aceastea alaturi de un design serios cu o schema de culoare verde si cu o forma robusta si compacta, ce permite SXS-ului sa se strecoare aproape oriunde, completeaza lista caracteristicilor standard facand din Mule Pro-DX un adevarat partener de incredere pentru orice tip de sarcina.

Caracteristici standard:

  • motor Diesel 993cc 24cp, 3 cilindri, 4 timpi, OHV
  • cutie de viteze automata CVT, 2 trepte si marsarier
  • suspensii fata/spate independente, brat dublu
  • tractiune 2WD/4WD
  • frana spate cu 2 discuri de 212mm, etriere cu 1 piston
  • frana fata cu 2 discuri de 212mm, etriere cu 2 pistoane
  • frana de mana cu discuri duble, actionate mecanic
  • pornire electrica
  • servodirectie asistata electronic EPS
  • cadru din otel rezistent si flexibil
  • faruri cu LED 55/60W pentru vizibilitate crescuta
  • display multifunctional digital
  • bena basculanta, de dimensiuni crescute
  • volan cu pozitie reglabila
  • diferential blocabil pe spate
  • butoane de comutare 2WD/4WD si mod diferential spate
  • rezervor cu capacitate de 30L.

Acest vehicul se conduce cu carnet categoria B.

Kawasaki Mule Pro-DX 2021 poate fi omologat T1a (Tractor A cu limitare la 40km/h, inmatriculabil la primarie) contra cost, 1450 EUR + TVA, la care se adauga costurile de transfer de 30 EUR.

Puterea afisata este puterea constructiva declarata de Producator si poate diferi de cea omologabila, dezvoltata de vehicul ca urmare a limitarii puterii din fabrica, in vederea respectarii reglementarilor in domeniu. Pentru mai multe detalii vezi aici.

SXS de vanzare si in rate.

Garantie 2 ani.

Vezi produsul si pe atvrom.ro

Taguri:

Motor : Diesel, 3 cilindri, 4 timpi, OHV
Putere : 24 CP
Capacitate : 993 cmc
Combustibil : benzina
Cutie de viteze : CVT automată, 2 trepte + marșarier
Rezervor : 30 l
Racire : cu lichid
Sistem pornire : Electric
Suspensie fata : double wishbone
Suspensie spate : double wishbone
Frana fata : 2 discuri 212mm, etriere cu 2 pistoane
Frana spate : 2 discuri 212mm, etriere cu 1 piston
Anvelopa fata : 26 x 9.00-12 4PR
Anvelopa spate : 26 x 11.00-12 4PR
Lungime : 3385 mm
Latime : 1625 mm
Inaltime : 1965 mm
Greutate : 842 KG
Inaltime sa : 885 mm
Garda la sol : 265 mm
Inmatriculabil : Nu
An : 2021
Culori : verde

Despre Kawasaki

Multa munca si un vis. Acestea au fost stabilite inca de la inceput de American Kawasaki Motorcycle Corp, inca din martie 1966. Un mic sediu, o veche hala de carne in Chicago, au constitiut un inceput timid in incercarea de a cuceri piata din Statele Unite.

"Kawasaki" a inceput cu practic nimic, fara clienti, fara distribuitori si mai ales fara imagine. Dar avea ceva mult mai important: o dorinta puternica sa gaseasca succesul si promisiunea de la o fabrica de a le furniza cele mai bune produse.

Cativa de la Kawasaki au inceput sa cutreiere America in cautarea de distribuitori privati, care se comercializeze primele lor produse. Acestea erau dotate cu mici motoare in doi timpi si se vindeau sub numele de Omega.

Dar clientii americani doreau mult mai multa adrenalina, asa ca fabrica a raspuns imediat acestei cereri si a adus pe piata motoare mult mai puternice: Samurai si Avenger. Lucrul acesta a fost semnul ca se vor dedica cu siguranta in construirea motoarelor de inalta clasa.

Aceste noi motoare au fost comercializate sub numele de "Kawasaki" si in plus a mai fost infiintata Eastern Kawasaki Motorcycle Corp, companie care se va ocupa de distributia pe  coasta de est .

In 1968 cele doua companii au fuzionat, rezultand Kawasaki Motors Corp USA in California de Sud.

In 1969, faima celor de la Kawasaki a fost marita considerabil datorita modelului Mach3 de 500cc in doi timpi. Alt motor foarte important in dezvoltarea celor de la Kawasaki a fost  legendarul Z1 de patru cilindrii de 900cc. Intre timp, deja KMC isi construise propriul lant de distributie ce avea ca scop sa ofere dealerilor si clientilor servicii cat mai bune.

Diversificarea productiei a venit odata cu patrunderea in domeniul fabricarii ambarcatiunilor de apa in 1973. Astazi, Jet Ski este lider pe aceasta  piata  in continua dezvoltare. In 1980 expansiunea a atins noi granite si cei de la Kawasaki au inceput constructia de ATV-uri si vehicule utilitare.

Astazi, Kawasaki face afaceri de peste 1,6 miliarde de dolari. Au in jur de 4800 de angajati si mai mult de 1500 de dealeri. Baza celor de la Kawasaki a fost construita pe cateva repere, cum ar fi: motocicleta de viteza Ninja, clasica Vulcan, ATV-urile extrem de rezistente, vehiculul utilitar Mule si exclusivistele Jet Ski-uri.