Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Can-Am Traxter Base HD9 T '22

Can-Am Traxter Base HD9 T '22
Acest model nu mai face parte din oferta noastra.
Vezi actualul model: Can-Am Traxter Base HD9 T '23
Echivalam orice pret!
  Ai un pret mai bun? Echivalam orice pret!
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere

Vezi produse similare in functie de:

Pret

Brand

Cele mai noi

Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj
Programeaza un Test Ride!   Programeaza un Test Ride!

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Can-Am Traxter Base HD9 T '22 promite sa va ajute cu multiple sarcini de munca in mediile ostile, cu teren off road greu de practicat. Caracterul sau utilitar pronuntat este subliniat prin echiparea cu bara din otel pe fata, scut central de protectie, o capacitate de remorcare de 1136 kg si o capacitate de incarcare de 680 kg. Detine spatiu vast destinat depozitarii si un cockpit confortabil pentru rider si doi pasageri. Motorul heavy-duty Rotax livreaza pana la 65 cai putere.

Caracteristici tehnice:

  • motor Rotax 976cc, V-twin, 65cp, racire cu lichid, EFI
  • sistem de control al acceleratiei iTC (Intelligent Throttle Control)
  • transmisie PRO-TORQ CVT cu raspuns rapid QRS (Quick Response System), flux de aer inalt si protectie electronica a curelei, trepte Extra-L / H / N / R / P
  • tractiune selectabila Turf Mode / 2WD / 4WD cu diferential autoblocabil frontal Visco-Lok
  • asistenta la coborare Electronic Hill Descent Control
  • 3 moduri de pilotare: ECO / ECO Off / Work
  • suspensie fata cu brat dublu tip A, amortizoare pe gaz, cursa 254mm
  • suspensie spate TTA, bara stabilizatoare, amortizoare pe gaz, cursa 254mm
  • frane fata cu 2 discuri 220mm ventilate, etriere hidraulice cu 2 pistoane
  • frana spate cu 1 disc 220mm ventilat, etriere hidraulice cu 1 piston
  • capacitate: 3 persoane
  • jante din otel de 14 inch
  • cabina aprobata ROPS
  • garda la sol 280mm
  • capacitate de remorcare 1136 kg
  • capacitate cargo 454 kg
  • capacitate de incarcare 680 kg
  • bena 1134 kg
  • capacitate de stocare totala 33.2 litri
  • rezervor de combustibil 40L
  • afisaj multifunctional digital 7.6 inch: vitezometru, turometru, kilometraj, centru diagnostic, indicatori trip & ore, nivel combustibil, treapta viteza, indicator centura de siguranta, moduri ECO / ECO Off / Work, temperatura motor, indicator baterie, ceas, oprire automata
  • priza tip bricheta in consola (20-A)
  • magnetou 650 W
  • lumini 140 W (patru reflectoare 35 W) cu vizibilitate mare si stopuri LED cu efect de halou stralucitor
  • bila de remorcare si carlig de remorcare 2 inch pe spate
  • bara protectie fata integrata de otel, scut central HMWPE
  • bancheta 60/40 Versa-Pro cu sezuturile rabatabile pentru marirea spatiului de stocare la bord, cu carlige de prindere
  • cadru metalic profilat pentru a facilita urcarea si vizibilitatea
  • schema de culoare: Tundra Green.

Caracteristici specifice omologare T:

  • indicatori de directie
  • lampi de pozitie
  • oglinzi
  • claxon.

Acest vehicul se conduce cu carnet categoria B.
Modelul are omologare T1b (se inregistreaza la primarie).

Categorie de viteza:  60 km/h. 

Puterea afisata este puterea constructiva declarata de Producator si poate diferi de cea omologabila, dezvoltata de vehicul ca urmare a limitarii puterii din fabrica, in vederea respectarii reglementarilor in domeniu. Pentru mai multe detalii vezi aici.

4 ani garantie, SSV de vanzare si in rate.

Istoria Can-am Bombardier

Despre Bombardier

Totul a inceput in momentul in care  ne-am confruntat cu un adversar de temut: zapada. Astfel am inventat un nou sport: snowmobilul. Apoi ne-am indreptat atentia catre alte provocari. Inovatia nu este doar o pasiune pentru noi, este o traditie.

In 1937, Joseph-Armand "Bombardier" patenteaza primul vehicul capabil sa se deplaseze in conditii de zapada, denumit mai tarziu B7 snowmobile.

Inca din anul 1942, atunci cand J.A. Bombardier a fondat compania, numele nostru a fost sinonim cu creativitatea si calitatea. Spiritul  sau ne-a transmis legamantul de a fi mereu in cautarea unor noi frontiere si de a incerca in permanenta sa ne extindem. Astazi, in America, Europa si Asia-Pacific, aproape 5500 de oameni tin spiritul Bombardier in viata, in toate vehiculele recreationale si in absolut toate produsele create.

In BRP, adica Bombardier Recreational Products, inovatia si pasiunea sunt centrul, in jurul caruia se afla creatiile si serviciile noastre. Indiferent daca vorbim de skijet-urile Sea-Doo, snowmobilele Lynx si Ski-Doo, motoarele si kart-urile Rotax, ATV-urile Can-Am, roadster-ele Spyder si motoarele outboard Evinrude, aceste capodopere traiesc prin tehnologia moderna si designul de exceptie, toate inspirate de un singur gand, acela de a putea oferi clientilor nostri cele mai bune experiente.

Ca o dovada a permanentei cautari de noi provocari, in anul 2007 se lanseaza "Spyder", un vehicul dotat cu doua roti in fata si una singura in spate, o noutate absoluta. Pentru asta au colaborat cu Bosch si au realizat unicul VSS, un sistem care asigura o excelenta stabilitate si tractiune.

In anul 2009 peste 1300 de dealeri din America, Canada, Europa,  Rusia si Slovenia au luat parte la a 50 aniversare a Ski-Doosnowmobiles in Tampa, Florida. In perioada 28 februarie – 5 martie ei au fost martorii lansarii noii game de snowmobile.