Scroll to top

Imaginile produsului sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Can-am Bombardier

Can-Am Maverick MAX X rs Turbo RR '21

Neinmatriculabil fara TVA
25799 EUR

TVA inclus
30701 EUR

Can-am Maverick MAX X RS Turbo RR '21 este un SSV cu capacitate de patru persoane, propulsat de cel mai puternic motor din industrie, la care se adauga o suita de dotari tehnice exclusiviste precum: moto Rotax ACE de 900cc si 195 CP, transmisie cutie automata tip CVT cu Quick Response System X ventilata cu flux ridicat de aer, servodirectie DPS cu cuplu ridicat, suspensie fata - brat dublu tip A ” Trophy truck” cu bara stabilizatoare, amortizor FOX PODIUM Piggyback cu compresie ajustabila QS3, cursa 559 mm. Jantele de 14 inch din aluminiu prevazute cu inele anti-dejantare anvelope, sistemul Ergo-Lok pentru confort maxim, sistemul de Securitate Digital RF vin in completarea celui mai performant SSV proiectat pentru indeplinirea celor mai indraznete cerinte.

Caracteristici tehnice:

  • motor Rotax ACE, 195 CP, 900 cc, 3 cilindri supraalimentat, cu intercooler integrat
  • racire cu lichid
  • alimentare Electronic Fuel Injection (EFI) cu Intelligent Throttle Control
  • capacitate de transport 4 persoane
  • transmisie cutie automata tip CVT cu Quick Response System X (QRS-X) ventilata cu flux ridicat de aer, trepte L-H-N-R-P
  • tren de rulare diferential fata blocant cu tehnologie exclusiva Smart-Lok
  • 4 moduri de tractiune: 2WD / 4WD, cu diferential fata blocat: 4WD TRAIL ACTIV / 4WD TRAIL
  • servodirectie Tri-Mode Dynamic Power Steering
  • suspensie fata: brat dublu in forma de A cu bara stabilizatoare, amortizoare FOX 2.5 PODIUM RC2 Piggyback, cursa 559mm
  • suspensie spate: 4 brate Torsional Trailing-arm X (TTX) cu bara stabilizatoare, amortizoare FOX 3.0 PODIUM RC2 Piggyback, cursa 559mm
  • frane fata cu discuri ventilate de 262 mm, cu etriere hidraulice cu doua pistoane
  • frana spate cu discuri ventilate de 248 mm, cu etriere hidraulice cu doua pistoane
  • jante din aluminiu de 14 inch
  • garda la sol 406mm
  • rezervor de combustibil 40 L
  • afisaj multifunctional digital de 7,6 inch, prevazut cu tastatura: vitezometru, turometru, kilometraj, indicator: trip, ore functionare, treapta viteza, ECO Mode, Sport Mode, combustibil, centuri de siguranta, diagnostice, ceas
  • priza tip bricheta in consola centrala
  • bara de protectie fata, scut HMWPE, usi ¼, acoperis, centuri de siguranta in 4 puncte cu captuseala cu material moale in zona umerilor
  • sistem anti-furt - Sistem Securitate Digital RF cu buton Start/ Stop

Acest vehicul se conduce cu carnet categoria B.

Puterea afisata este puterea constructiva declarata de Producator si poate diferi de cea omologabila, dezvoltata de vehicul ca urmare a limitarii puterii din fabrica, in vederea respectarii reglementarilor in domeniu. Pentru mai multe detalii vezi aici.

4 ani garantie, SSV de vanzare si in rate.

Vezi produsul si pe atvrom.ro

Motor : Rotax ACE 900cc Turbocharged, 3 cilindri
Putere : 195 CP
Capacitate : 900 cmc
Combustibil : benzina
Cutie de viteze : automata CVT QRS-X, high airflow, L-H-N-R-P
Rezervor : 40 l
Racire : cu lichid
Sistem pornire : Electric
Suspensie fata : Brat dublu in forma de A cu bara stabilizatoare, amortizoare FOX 2.5 PODIUM Piggyback cu bypass si tehnologie Smart-Shox
Suspensie spate : Torsional Trailing arm X (TTX) cu bara stabilizatoare, amortizoare FOX 3.0 PODIUM Piggyback cu bypass si tehnologie Smart-Shox
Frana fata : 2 discuri ventilate 262mm, etriere cu 2 pistoane
Frana spate : 2 discuri ventilate 248mm, etriere cu 2 pistoane
Anvelopa fata : Maxxis Bighorn 2.0 30x9x14
Anvelopa spate : Maxxis Bighorn 2.0 30x11x14
Lungime : 4191 mm
Latime : 1847 mm
Inaltime : 1740 mm
Greutate : 851 KG
Garda la sol : 406 mm
Inmatriculabil : Nu
An : 2021
Culori : gri/rosu/negru

Despre Bombardier

Totul a inceput in momentul in care  ne-am confruntat cu un adversar de temut: zapada. Astfel am inventat un nou sport: snowmobilul. Apoi ne-am indreptat atentia catre alte provocari. Inovatia nu este doar o pasiune pentru noi, este o traditie.

In 1937, Joseph-Armand "Bombardier" patenteaza primul vehicul capabil sa se deplaseze in conditii de zapada, denumit mai tarziu B7 snowmobile.

Inca din anul 1942, atunci cand J.A. Bombardier a fondat compania, numele nostru a fost sinonim cu creativitatea si calitatea. Spiritul  sau ne-a transmis legamantul de a fi mereu in cautarea unor noi frontiere si de a incerca in permanenta sa ne extindem. Astazi, in America, Europa si Asia-Pacific, aproape 5500 de oameni tin spiritul Bombardier in viata, in toate vehiculele recreationale si in absolut toate produsele create.

In BRP, adica Bombardier Recreational Products, inovatia si pasiunea sunt centrul, in jurul caruia se afla creatiile si serviciile noastre. Indiferent daca vorbim de skijet-urile Sea-Doo, snowmobilele Lynx si Ski-Doo, motoarele si kart-urile Rotax, ATV-urile Can-Am, roadster-ele Spyder si motoarele outboard Evinrude, aceste capodopere traiesc prin tehnologia moderna si designul de exceptie, toate inspirate de un singur gand, acela de a putea oferi clientilor nostri cele mai bune experiente.

Ca o dovada a permanentei cautari de noi provocari, in anul 2007 se lanseaza "Spyder", un vehicul dotat cu doua roti in fata si una singura in spate, o noutate absoluta. Pentru asta au colaborat cu Bosch si au realizat unicul VSS, un sistem care asigura o excelenta stabilitate si tractiune.

In anul 2009 peste 1300 de dealeri din America, Canada, Europa,  Rusia si Slovenia au luat parte la a 50 aniversare a Ski-Doo snowmobiles in Tampa, Florida. In perioada 28 februarie – 5 martie ei au fost martorii lansarii noii game de snowmobile.