Urmatoarele optiuni sunt obligatorii:

Fantic XF1 Integra 160 Race

Referinta: 160 Race
Fantic XF1 Integra 160 Race
Fantic XF1 Integra 160 Race
Fantic XF1 Integra 160 Race
Fantic XF1 Integra 160 Race
5.200 €
(Fara TVA)
31.244 RON
(TVA inclus)
SEAP
   Solicitare publicare produs in SEAP
Solicitare cerere de fonduri Europene
   Solicitare cerere de fonduri Europene
Centru de inchiriere
  Centru de inchiriere
Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj   Ai o intrebare? Lasa-ne un mesaj

Calculator rate online

de la RON lei/luna( luni ).

Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.

* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.


Descriere

Fantic XF1 Integra 160 Race este conceputa pentru a excela in toate aspectele unei curse si proiectata pentru cerintele precise ale celor mai buni profesionisti. Bicicleta XF1 Integra 160 Race este echipata cu noul motor BROSE S-MAG, conceput pentru ciclism extrem montan, asigurand un cuplu maxim de 90 Nm. Este cel mai bun motor EMTB declarat la Ebike-mtb 2019. Brose Drive S Mag este mai compact, mai usor (doar 2,8Kg) si ofera o putere instantanee pentru a obtine control pe dealurile abrupte. Functioneaza extrem de linistit, cu aproape nicio vibratie, asigurand exact cantitatea potrivita de putere suplimentara.

Istoria Fantic

Fantic Motor a inceput în 1968, concentrându-se pe producția și exportul de motociclete enduro, mini-bikes și go-karts. Ei continuă să opereze în acest domeniu și astăzi, deși cu terminologie modernă, cum ar fi dual-sport și motard. În 2015, Fantic a introdus noi modele de biciclete electrice, denumite "Fat Bike," și de atunci a dezvoltat o gamă completă de e-MTB și biciclete electrice pentru navetă. În 2016, s-au întors pe piața din SUA sub numele Fantic USA Inc.

Compania a început să exporte în Regatul Unit în 1972, alăturându-se unei serii de producători care au profitat de legislatia care interzicea celor sub șaisprezece ani să conducă motociclete de peste 250 cc. Fantic a produs un "moped chopper senzational" și un TI (Tourismo Internazionale), ambele câștigând rapid popularitate și obținând reputația de a fi unele dintre cele mai rapide mopede disponibile.

Din anii 1970 până la începutul anilor 1980, Fantic a fabricat o serie de mopede de 50cc cunoscute sub numele de Fantic MotorLei. Primele importuri de motociclete Fantic în Regatul Unit au avut loc în 1972 prin intermediul Barron Eurotrade Ltd, situat la 51 High Street Hornchurch, Essex. Inițiativa de a forma compania și de a importa Fantic a apărut când unul dintre fondatori a văzut modelul de 50cc "Chopper" publicat într-o revistă americană de motociclete trimisă de cumnatul său. Piața din Regatul Unit pentru începătorii motocicliști includea mai multe alte mărci ce erau clasificate ca mopede (motor și pedale), dar Fantic T.I. a câștigat rapid popularitate datorită creșterii rapide a rețelei de dealeri. Cutia de viteze cu șase trepte a fost un punct forte de vânzare, iar motorul italian Minarelli de 49cc s-a dovedit a fi foarte fiabil.

Celălalt model de chopper de 125cc putea depăși 130 km/h, așa cum a descoperit Terence Shea atunci când modelul a fost prezentat pentru prima dată la fabrica Fantic din Barzago, Italia. El a testat noul model de chopper de 125cc, atingând o viteză maximă de 130 km/h. Acest model de chopper a servit ca inspirație inițială pentru noul importator din Regatul Unit, care a recunoscut atractivitatea sa unică pentru o piață de nișă, ceea ce a dus la creșterea celebrității sale. O parte din marketingul și publicitatea timpurie au implicat prezentarea unui model de Fantic 125cc chopper comedianului Dick Emery. Un alt model notabil, 125cc Caballero, a fost proiectat pentru utilizarea on/off-road, țintind un segment diferit al pieței. Totuși, piața pentru aceste tipuri de mopede a fost de scurtă durată.

Pe măsură ce timpul a trecut, compania a crescut, iar mai recent, în octombrie 2020, Fantic a achiziționat Minarelli de la Yamaha. Până în prezent, compania continuă să se dezvolte, oferind o selecție diversificată de motociclete și e-bikes pentru diverse scopuri și tipuri de trasee.

În ceea ce privește competiția, Fantic a avut succes notabil în Campionatele Mondiale de Trial Observat în anii 1980, câștigând trei titluri, precum și șapte victorii la renumitul Scottish Six Days Trial. În anii mai recenti, în sezonul 2005, Fantic a concurat în campionatul de 250cc cu o echipă cunoscută sub numele de Scuderia Fantic Motor GP. În sezonul 2023, Fantic Motor a participat în Campionatul Mondial Moto2, fiind principalul sponsor al echipei VR46 Racing, avându-i ca rideri pe Celestino Vietti și Borja Gómez. În 2024, Fantic a concurat în Moto2 cu Xavi Cardelús și Arón Canet, obținând două victorii în curse, cinci podiumuri și încheind pe locul patru, continuându-și povestea de succes începută acum mai bine de cinci decenii.

Rămâneți alături de noi pentru a vedea ce urmează pentru Fantic Motor!

Test RideContact