Scroll to top

Imaginile produsului sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Aprilia

Aprilia RSV4 1100 Factory ABS '20

Inmatriculabil fara TVA
19200 EUR

TVA inclus
22848 EUR

Aprilia RSV4 1100 Factory ABS este cea mai puternica motocicleta supersport Aprilia, remarcabila din toate punctele de vedere, de la motorizare si pana la designul agresiv si modern al caroseriei. Modelul de fata este dotat cu un motor V4 capabil de peste 200cp, cu cilindrii pozitionati in unghi ascutit pentru o latime mai scazuta a intregii constructii, ceea ce o face mai usoara si mai stabila. Toata aceasta putere este usor de controlat prin sistemul electronic de management al supapelor si prin unitate de control a motorului (Engine Control Unit) care optimizeaza aspectele de performanta, dublate de o suita impresionanta de sisteme electronice de asistenta la pilotare precum: Aprilia Traction Control cu 8 moduri selectabile din mers, Aprilia Wheelie Control pentru evitarea ridicarii rotilor de pe sosea, Aprilia Launch Control pentru pornire optimizata, Aprilia Pit Limiter pentru limitarea vitezei in functie de regulile segmentului de traseu, Aprilia Cruise Control si ABS Bosch 9.1MP care intervine la viraje stranse si opriri pentru prevenirea patinarii, toate acestea centralizate prin Aprilia Performance Ride Control. Prin toate acestea, RSV4 RF ofera performante de nivel competitional pe o motocicleta de strada, un adevarat varf de lance al iscusintei inginerilor italieni de constructie de motociclete.

Caracteristici tehnice:

- motor Aprilia cu 4 cilindri in V, 4 timpi, 4 valve, DOHC, 999.6cc 201cp
- unitate de motormanagement cu 3 module de utilizare, Track/Sport/Race
- racire cu lichid
- sistem de evacuare cu management electronic al supapelor si 2 senzori de oxigen
- cutie de viteze cu 6 trepte, cassete-type, sistem electronic de comutare rapida Aprilia Quick Shift
- suspensie fata cu furca Ohlins, complet reglabila, cursa 120mm
- suspensie spate cu bascula din aluminiu, monoamortizor Ohlins Racing complet reglabil, cursa 130mm
- frana fata cu 2 discuri de 320mm, etriere Brembo M430 cu 4 pistoane
- frana fata cu disc de 220mm, etrier Brembo cu 2 pistoane
- sistem control tractiune Aprilia Traction Control, reglabil cu 8 nivele
- sasiu remodelat pentru aerodinamism de top
- sistem de control la demarare Aprilia Launch Control, reglabil cu 3 moduri
- far triplu pe fata, far LED pentru parcare
- sistem Ride by Wire
- sistem de integrare a functiilor avansate Aprilia Performance Ride Control (APRC)
- cadru cu posibilitate de reglare a pozitiei motorului, basculei si a inaltimii pe spate
- sistem control pentru evitarea ridicarii rotii din fata, reglabil cu 3 nivele
- jante din aluminiu
- oglinzi retrovizoare cu lumini de semnalizare incorporate
- ABS Bosch 9MP cu 3 moduri de functionare si strategie de prevenire a ridicarii rotii din spate (Rear Wheel Lift-up Mitigation)

Garantie 2 ani.
Disponibil si in rate.

Vezi produsul si pe atvrom.ro

Motor : 4 cilindri, 4 timpi, 4 valve, DOHC
Putere : 201 CP
Capacitate : 999.6 cmc
Combustibil : benzina
Cutie de viteze : 6 trepte
Rezervor : 18.5 l
Racire : cu lichid
Transmisie : pe lant
Sistem pornire : Electric
Suspensie fata : furca Ohlins, reglabila
Suspensie spate : bascula, amortizor reglabil Ohlins Racing
Frana fata : 2 discuri flotante 320mm, etriere Brembo M430 cu 4 pistoane
Frana spate : 1 disc 220mm, etrier Brembo cu 2 pistoane
Anvelopa fata : 120/70 ZR 17 (tubeless)
Anvelopa spate : 200/55 ZR 17 (tubeless)
Lungime : 2052 mm
Latime : 735 mm
Greutate : 199 KG
Inaltime sa : 851 mm
Inmatriculabil : Da
An : 2020
Culori : negru cu rosu
Tip motocicleta : Super Sport

Despre Aprillia

In Italia, de fiecare data cand cineva pronunta numele orasului Noale, ce are doar 15341  de locuitori, automat gandul zboara la Aprilia. Aprilia a fost o parte a grupului Piaggio, condus de presedintele Roberto Colaninno pana in 2004.

Unul din obiectivele strategice ale grupului a fost acela ca Aprilia  sa intareasca pozitia pe piata motocicletelor si scuterelor, devenind lideri de piata. Totodata se dorea ca Aprilia sa fie singura fabrica din Europa care sa acopere toata gama, de la 50cc la 1000cc.
Identitatea marcii Aprilia s-a consolidate odata cu inceperea colaborarii  R&D cu centrele de productie din Noale si Scorze. Legatura dintre Aprilia si zona Venice dateaza din perioada imediat urmatoare celui de-al doilea razboi mondial, cand Alberto Beggio a deschis o fabrica de biciclete in Noale.

In anul 1968, can fiul lui Alberto, Ivano Beggio a preluat conducerea companiei, Aprilia a intrat pe piata cu lansarea primului scuter de 50cc, colorat in albastru si auriu.
Primele modele au fost comercializate sub numele de Daniela si Colibri, dar renumele s-a datorat modelului de 500cc numti Scarabeo in 1970. Cei de la Aprilia au fost in permanenta stimulati de gandul de a intra in competitiile de la nivel
In anul 1974 Aprilia a realizat prima motocicleta de motocross ce i-a fost incredintata pilotului Maurizio Sgarzani. In anul urmator, 1975, au creat primul model ce nutria sperantele victoriei.

Primele titluri  au sosit in  1977 la clasele 125cc si 250cc in campionatul Italian de Motocross. Apoi in 1978, pilotul Alborghetti a terminat doua dintre curse pe locul trei si a ocupat la general locul 6 in campionatul mondial de motocross, fiind cel mai bun rezultat inregistrat vreodata de un pilot Italian. Intre timp, faima uzinei Aprilia crestea, iar interesul fata de aceasta marca devenea tot mai puternic.national, cele de viteza dar in apecial de cel de motocross.
In anul 1974 Aprilia a realizat prima motocicleta de motocross ce i-a fost incredintata pilotului Maurizio Sgarzani. In anul urmator, 1975, au creat primul model ce nutria sperantele victoriei. Primele titluri  au sosit in  1977 la clasele 125cc si 250cc in campionatul Italian de Motocross.

Apoi in 1978, pilotul Alborghetti a terminat doua dintre curse pe locul trei si a ocupat la general locul 6 in campionatul mondial de motocross, fiind cel mai bun rezultat inregistrat vreodata de un pilot Italian. Intre timp, faima uzinei Aprilia crestea, iar interesul fata de aceasta marca devenea tot mai puternic. In anii 90, Aprilia da lovitura de gratie pe piata scuterelor.
Datorita creativitatii lor, si a ideilor indraznete, au reusit sa sparga vechile conceptii si  sa gaseasca succesul.
Designul celor de la Aprilia a fost mereu unul indraznet, de la modelul Amico, primul scuter ce-a facut apel  la plastic, material ce nu mai fusese utilizat intr-o asa masura pana atunci, pana la modelul déjà legendar Scarabeo. Astazi, conducerea grupului Piaggio, a acordat increderea deplina celor de la Aprilia de a dezvolta cercetarea in sectoarele clasei mijlocii si mari, de a concepe noi motoare si caroserii, pe care sa le produca impreuna cu cei de la Piaggio.

Gama scuterelor Aprilia s-a dezvoltat puternic odata cu folosirea pe modelul consacrat Scarabeo a motoarelor cu capacitati intre 50cc si 500cc, plus noul model Sportcity. Dezvoltarea in acest segment a fost insotita de folosire unei tehnici foarte avansate, a unui stil unic si a inovatiilor originale. Spre exemplu putem amintii modelul Shiver 750, prima motocicleta din lume care a folosit sistemul ‘’ride by wire’’ si modelul Mana 850 care a fost primul care a apelat la o cutie de automata de viteza complet electronica.
In segmental off-road, Aprilia a atins  succesul cu modelele de inalta performanta 450 si 550, modele ce dispuneau de motoare V twins. Pe data de 22 februarie 2008, Aprilia lansa modelul RSV4, denumit ‘’Race Machine’’. Dispunea de un motor format din 4 cilindrii, cu o capacitate de 1000cc si o putere de peste 200 CP in cazul modelului de competitie. Aceasta noua motocicleta a marcat reintoarcerea marcii Aprilia in campionatul Superbike in anul 2009.

Modelul RSV4 destinat comercializarii  a fost lansat inainte de sfarsitul anului  2008.  Sosirea acestui nou model a venit sa confirme intentia marcii Aprilia  de a concura la cel mai inalt model.
Excelenta munca depusa de cei din Noale din cadrul departamentului Racing , a facut ca Aprilia sa castige doua campionate la clasele 125cc si 250cc in 2007 in MotoGP si alte 4 in 2006. In acest moment Aprilia a acumulat 40 de titluri , din care 33 in MotoGP.