Scroll to top

Imaginile produsului sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Aprilia

Aprilia RS 125 GP Replica ABS '20

Inmatriculabil fara TVA
4243 EUR

TVA inclus
5049 EUR

Rabla Clasic

Cu ADN-ul sportiv caracteristic motocicletelor supersport Aprilia, Aprilia RS 125 Replica GP ramane un punct de referinta pentru riderii la inceput de drum si ofera performanta pe strada si pe circuit. Agresiv si dinamic, acest naked are un stil propriu bine-definit, concentrand rafinamentul tehnologic demn de un adevarat Superbike. Caroseria zvelta si cadrul usor din aluminiu se regasesc printre componentele de top.
Cea mai recenta versiune Aprilia RS 125 detine cel mai spatios compartiment de stocare pe segmentul din care face parte, unde poate incapea o tableta 6 inch. Aceasta motocicleta 125cc vine standard cu port USB pentru incarcarea dispozitivelor compatibile. Ofera conectivitate la smartphone.
Pozitie de riding specifica modelelor supersport. Varianta Replica GP preia de la modelul de baza pozitia de pilotare unica: semi-ghidonul inclinat amplasat mai jos, scaritele pentru pilor si ansamblul sa, rezervor.
Inspiratia provenita din experienta Aprilia in lumea curselor se reflecta si prin integrarea sistemului de esapament in caroserie.

Caracteristici tehnice:
- motor monocilindru, 4 timpi, 4 valve, DOHC, pe racire
- cutie cu 6 viteze
- schimbare rapida a vitezelor (Quick Shift)
- pornire electrica
- cadru aluminiu usor
- suspensie fata cu furca inversata, cursa 110mm
- suspensie spate cu bascula, monoamortizor, cursa 120mm
- frane fata si spate pe disc
- sistem ABS
- jante aliaj cu 6 spite, cu profil pentru anvelope tubeless
- sa de inaltime 820mm
- ampatament 1,353mm
- far, stopuri cu LED
- rezervor capacitate 14.5 litri
- conform normelor Euro4.

2 ani garantie. Optiune rate.

Vezi produsul si pe atvrom.ro

Motor : 1 cilindru, 4 timpi, 4 valve, DOHC
Putere : 15 CP
Capacitate : 124 cmc
Combustibil : benzina
Cutie de viteze : 6 trepte
Rezervor : 14.5 l
Racire : cu lichid
Transmisie : pe lant
Sistem pornire : Electric
Suspensie fata : furca telescopica 41mm, cursa 110mm
Suspensie spate : 2 amortizoare
Frana fata : 1 disc de 300mm, etrier radial cu 4 pistoane
Frana spate : 1 disc 218mm, etrier cu 1 piston
Anvelopa fata : 100/80-17 (Tubeless)
Anvelopa spate : 130/70-17 (Tubeless)
Lungime : 1968 mm
Latime : 760 mm
Inaltime : 1138 mm
Greutate : 144 KG
Inaltime sa : 820 mm
Garda la sol : 145 mm
Inmatriculabil : Da
An : 2020
Culori : verde/rosu/negru
Tip motocicleta : Sport Street

Despre Aprillia

In Italia, de fiecare data cand cineva pronunta numele orasului Noale, ce are doar 15341  de locuitori, automat gandul zboara la Aprilia. Aprilia a fost o parte a grupului Piaggio, condus de presedintele Roberto Colaninno pana in 2004.

Unul din obiectivele strategice ale grupului a fost acela ca Aprilia  sa intareasca pozitia pe piata motocicletelor si scuterelor, devenind lideri de piata. Totodata se dorea ca Aprilia sa fie singura fabrica din Europa care sa acopere toata gama, de la 50cc la 1000cc.
Identitatea marcii Aprilia s-a consolidate odata cu inceperea colaborarii  R&D cu centrele de productie din Noale si Scorze. Legatura dintre Aprilia si zona Venice dateaza din perioada imediat urmatoare celui de-al doilea razboi mondial, cand Alberto Beggio a deschis o fabrica de biciclete in Noale.

In anul 1968, can fiul lui Alberto, Ivano Beggio a preluat conducerea companiei, Aprilia a intrat pe piata cu lansarea primului scuter de 50cc, colorat in albastru si auriu.
Primele modele au fost comercializate sub numele de Daniela si Colibri, dar renumele s-a datorat modelului de 500cc numti Scarabeo in 1970. Cei de la Aprilia au fost in permanenta stimulati de gandul de a intra in competitiile de la nivel
In anul 1974 Aprilia a realizat prima motocicleta de motocross ce i-a fost incredintata pilotului Maurizio Sgarzani. In anul urmator, 1975, au creat primul model ce nutria sperantele victoriei.

Primele titluri  au sosit in  1977 la clasele 125cc si 250cc in campionatul Italian de Motocross. Apoi in 1978, pilotul Alborghetti a terminat doua dintre curse pe locul trei si a ocupat la general locul 6 in campionatul mondial de motocross, fiind cel mai bun rezultat inregistrat vreodata de un pilot Italian. Intre timp, faima uzinei Aprilia crestea, iar interesul fata de aceasta marca devenea tot mai puternic.national, cele de viteza dar in apecial de cel de motocross.
In anul 1974 Aprilia a realizat prima motocicleta de motocross ce i-a fost incredintata pilotului Maurizio Sgarzani. In anul urmator, 1975, au creat primul model ce nutria sperantele victoriei. Primele titluri  au sosit in  1977 la clasele 125cc si 250cc in campionatul Italian de Motocross.

Apoi in 1978, pilotul Alborghetti a terminat doua dintre curse pe locul trei si a ocupat la general locul 6 in campionatul mondial de motocross, fiind cel mai bun rezultat inregistrat vreodata de un pilot Italian. Intre timp, faima uzinei Aprilia crestea, iar interesul fata de aceasta marca devenea tot mai puternic. In anii 90, Aprilia da lovitura de gratie pe piata scuterelor.
Datorita creativitatii lor, si a ideilor indraznete, au reusit sa sparga vechile conceptii si  sa gaseasca succesul.
Designul celor de la Aprilia a fost mereu unul indraznet, de la modelul Amico, primul scuter ce-a facut apel  la plastic, material ce nu mai fusese utilizat intr-o asa masura pana atunci, pana la modelul déjà legendar Scarabeo. Astazi, conducerea grupului Piaggio, a acordat increderea deplina celor de la Aprilia de a dezvolta cercetarea in sectoarele clasei mijlocii si mari, de a concepe noi motoare si caroserii, pe care sa le produca impreuna cu cei de la Piaggio.

Gama scuterelor Aprilia s-a dezvoltat puternic odata cu folosirea pe modelul consacrat Scarabeo a motoarelor cu capacitati intre 50cc si 500cc, plus noul model Sportcity. Dezvoltarea in acest segment a fost insotita de folosire unei tehnici foarte avansate, a unui stil unic si a inovatiilor originale. Spre exemplu putem amintii modelul Shiver 750, prima motocicleta din lume care a folosit sistemul ‘’ride by wire’’ si modelul Mana 850 care a fost primul care a apelat la o cutie de automata de viteza complet electronica.
In segmental off-road, Aprilia a atins  succesul cu modelele de inalta performanta 450 si 550, modele ce dispuneau de motoare V twins. Pe data de 22 februarie 2008, Aprilia lansa modelul RSV4, denumit ‘’Race Machine’’. Dispunea de un motor format din 4 cilindrii, cu o capacitate de 1000cc si o putere de peste 200 CP in cazul modelului de competitie. Aceasta noua motocicleta a marcat reintoarcerea marcii Aprilia in campionatul Superbike in anul 2009.

Modelul RSV4 destinat comercializarii  a fost lansat inainte de sfarsitul anului  2008.  Sosirea acestui nou model a venit sa confirme intentia marcii Aprilia  de a concura la cel mai inalt model.
Excelenta munca depusa de cei din Noale din cadrul departamentului Racing , a facut ca Aprilia sa castige doua campionate la clasele 125cc si 250cc in 2007 in MotoGP si alte 4 in 2006. In acest moment Aprilia a acumulat 40 de titluri , din care 33 in MotoGP.