Scroll to top

Imaginile produsului sunt cu titlu de prezentare si pot prezenta accesorii sau elemente de design care pot varia fara notificare prealabila in functie de schimbarile aduse de producator sau zona de comercializare. Va stam la dispozitie pentru orice informatii legate de acest produs.

Aprilia

Aprilia Dorsoduro 900 ABS '20

Inmatriculabil fara TVA
7815 EUR

TVA inclus
9300 EUR

Rabla Clasic

Aprilia Dorsoduro 900 ABS este un model remarcabil prin design, avand ca element principal saua plata si lunga care aminteste de motocicletele pentru sport si care este gandita sa asigure o pozitie confortabila de pilotare si suficient spatiu pilotului pentru a isi muta misca centrul de greutate in functie de necesitati. Din punct de vedere al motorizarii, aceasta motocicleta este echipata cu un motor Aprilia V90 cu 2 cilindri in V, in 4 timpi, capabil de o putere maxima de 95cp, cu un sistem integrat avansat de motormanagement cu 3 moduri de functionare si Ride by Wire pentru eficienta consumului. Motorul este montat pe un sasiu tubular din otel cu suspensii de inalta calitate, reglabile si pe fata si pe spate, iar controlul la franare este asigurat de discurile de diametru crescut si ABS. Pachetul standard este completat de jantele usoare din aliaj de aluminiu cu 3 spite despicate, transformand Aprilia Dorsoduro 900 ABS intr-o alegere adaptabila de motocicleta supermoto 900cc, un partener de distractie, calatorie sau competitie mereu gata sa impresioneze.

- motor Aprilia V90 896cc 95cp, 2 cilindri in V, 4 timpi, 4 valve, DOHC
- racire cu lichid
- cutie de viteze cu 6 trepte
- suspensie fata cu furca inversa Kayaba de 41mm, reglabila, cursa de 160mm
- suspensie spate cu bascula din aliaj de aluminiu, amortizor hidraulic reglabil, cursa de 160mm
- frana fata cu 2 discuri de 320mm, etriere radiale cu 4 pistoane
- frana spate cu disc de 240mm, etrier cu 1 piston
- handguards
- ECU Marelli 7 SM cu sistem rafinat de control al tractiunii cu 3 moduri
- instrumentatie digitala colorata, 4.3 inch
- sistem motormanagement cu 3 moduri de functionare Sport/Touring/Rain
- cadru modular tubular din otel
- sistem Ride by Wire
- jante sport din aliaj de aluminiu, cu 3 spite
- sistem ABS

Garantie 2 ani.
Disponibil si in rate.

Vezi produsul si pe atvrom.ro

Motor : V-twin, 4 timpi, 4 valve, DOHC
Putere : 95 CP
Capacitate : 896 cmc
Combustibil : benzina
Cutie de viteze : 6 trepte
Rezervor : 12 l
Racire : cu lichid
Transmisie : pe lant
Sistem pornire : Electric
Suspensie fata : furca inversa, reglabila
Suspensie spate : bascula, amortizor reglabil
Frana fata : 2 discuri flotante 320mm, etriere cu 4 pistoane
Frana spate : 1 disc 240mm, etrier cu 1 piston
Anvelopa fata : 120/70-17 (120/70 ZR 17 Tubleless)
Anvelopa spate : 180/55-17 (180/55 ZR 17 Tubeless)
Lungime : 2185 mm
Latime : 905 mm
Inaltime : 1188 mm
Greutate : 212 KG
Inaltime sa : 870 mm
Garda la sol : 180 mm
Inmatriculabil : Da
An : 2020
Culori : silver, negru
Tip motocicleta : Super Moto

Despre Aprillia

In Italia, de fiecare data cand cineva pronunta numele orasului Noale, ce are doar 15341  de locuitori, automat gandul zboara la Aprilia. Aprilia a fost o parte a grupului Piaggio, condus de presedintele Roberto Colaninno pana in 2004.

Unul din obiectivele strategice ale grupului a fost acela ca Aprilia  sa intareasca pozitia pe piata motocicletelor si scuterelor, devenind lideri de piata. Totodata se dorea ca Aprilia sa fie singura fabrica din Europa care sa acopere toata gama, de la 50cc la 1000cc.
Identitatea marcii Aprilia s-a consolidate odata cu inceperea colaborarii  R&D cu centrele de productie din Noale si Scorze. Legatura dintre Aprilia si zona Venice dateaza din perioada imediat urmatoare celui de-al doilea razboi mondial, cand Alberto Beggio a deschis o fabrica de biciclete in Noale.

In anul 1968, can fiul lui Alberto, Ivano Beggio a preluat conducerea companiei, Aprilia a intrat pe piata cu lansarea primului scuter de 50cc, colorat in albastru si auriu.
Primele modele au fost comercializate sub numele de Daniela si Colibri, dar renumele s-a datorat modelului de 500cc numti Scarabeo in 1970. Cei de la Aprilia au fost in permanenta stimulati de gandul de a intra in competitiile de la nivel
In anul 1974 Aprilia a realizat prima motocicleta de motocross ce i-a fost incredintata pilotului Maurizio Sgarzani. In anul urmator, 1975, au creat primul model ce nutria sperantele victoriei.

Primele titluri  au sosit in  1977 la clasele 125cc si 250cc in campionatul Italian de Motocross. Apoi in 1978, pilotul Alborghetti a terminat doua dintre curse pe locul trei si a ocupat la general locul 6 in campionatul mondial de motocross, fiind cel mai bun rezultat inregistrat vreodata de un pilot Italian. Intre timp, faima uzinei Aprilia crestea, iar interesul fata de aceasta marca devenea tot mai puternic.national, cele de viteza dar in apecial de cel de motocross.
In anul 1974 Aprilia a realizat prima motocicleta de motocross ce i-a fost incredintata pilotului Maurizio Sgarzani. In anul urmator, 1975, au creat primul model ce nutria sperantele victoriei. Primele titluri  au sosit in  1977 la clasele 125cc si 250cc in campionatul Italian de Motocross.

Apoi in 1978, pilotul Alborghetti a terminat doua dintre curse pe locul trei si a ocupat la general locul 6 in campionatul mondial de motocross, fiind cel mai bun rezultat inregistrat vreodata de un pilot Italian. Intre timp, faima uzinei Aprilia crestea, iar interesul fata de aceasta marca devenea tot mai puternic. In anii 90, Aprilia da lovitura de gratie pe piata scuterelor.
Datorita creativitatii lor, si a ideilor indraznete, au reusit sa sparga vechile conceptii si  sa gaseasca succesul.
Designul celor de la Aprilia a fost mereu unul indraznet, de la modelul Amico, primul scuter ce-a facut apel  la plastic, material ce nu mai fusese utilizat intr-o asa masura pana atunci, pana la modelul déjà legendar Scarabeo. Astazi, conducerea grupului Piaggio, a acordat increderea deplina celor de la Aprilia de a dezvolta cercetarea in sectoarele clasei mijlocii si mari, de a concepe noi motoare si caroserii, pe care sa le produca impreuna cu cei de la Piaggio.

Gama scuterelor Aprilia s-a dezvoltat puternic odata cu folosirea pe modelul consacrat Scarabeo a motoarelor cu capacitati intre 50cc si 500cc, plus noul model Sportcity. Dezvoltarea in acest segment a fost insotita de folosire unei tehnici foarte avansate, a unui stil unic si a inovatiilor originale. Spre exemplu putem amintii modelul Shiver 750, prima motocicleta din lume care a folosit sistemul ‘’ride by wire’’ si modelul Mana 850 care a fost primul care a apelat la o cutie de automata de viteza complet electronica.
In segmental off-road, Aprilia a atins  succesul cu modelele de inalta performanta 450 si 550, modele ce dispuneau de motoare V twins. Pe data de 22 februarie 2008, Aprilia lansa modelul RSV4, denumit ‘’Race Machine’’. Dispunea de un motor format din 4 cilindrii, cu o capacitate de 1000cc si o putere de peste 200 CP in cazul modelului de competitie. Aceasta noua motocicleta a marcat reintoarcerea marcii Aprilia in campionatul Superbike in anul 2009.

Modelul RSV4 destinat comercializarii  a fost lansat inainte de sfarsitul anului  2008.  Sosirea acestui nou model a venit sa confirme intentia marcii Aprilia  de a concura la cel mai inalt model.
Excelenta munca depusa de cei din Noale din cadrul departamentului Racing , a facut ca Aprilia sa castige doua campionate la clasele 125cc si 250cc in 2007 in MotoGP si alte 4 in 2006. In acest moment Aprilia a acumulat 40 de titluri , din care 33 in MotoGP.